برند گردشگری، تضمین کننده اقتصاد ایران است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ جعفر جعفری دبیر علمی همایش بین المللی برند گردشگری افزود: این همایش از دو بخش برون مرزی و درون مرزی تشکیل شده است که در بخش درون مرزی برند های تهران و اصفهان جهت برگزاری این همایش فعالیت نموده و بخش برون مرزی در تهران و خارج از کشور جهت هماهنگی با فرهیختگان گردشگری جهان فعالیت خود را به سر انجام می رساند، امروز مفتخریم که میزبان فرهیختگان گردشگری از دوازده کشور جهان باشیم.
دبیر علمی همایش برند گردشگری در ادامه سخنانش به پیچیده شدن رقابت در گردشگری اشاره کرد و افزود: برند سازی به معنای تعریف هویت و گویا شدن یک مقصد برای گردشگران است. امروزه با توسعه گردشگری ملاحظه می کنید که رقابت روز به روز پیچیده تر می شود، لذا در برند سازی به دنبال تعریف هویت جدید از مقاصد گردشگری برای فهم بهتر گردشگران از مقاصد گردشگری هستیم.
وی در ادامه به کارگاههای تخصصی همایش اشاره ای نیز داشت و اظهار کرد: در کارگاههای تخصصی همایش سخنرانان داخلی و خارجی از کشورهای آلمان، اسپانیا، ایران، ژاپن، چین، عمان، کرواسی حضور خواهند داشت که درباره زیرساخت های گردشگری و لزوم سمبل سازی جهت رسیدن به تعریف مشخص از برند ملی گردشگری ایران سخنرانی خواهند کرد.
وی تصریح کرد: پایان این همایش آغازی بر فرآیند تعریف برند گردشگری ایران است.
انتهای پیام/